Freunde
Herzlich Willkommen im Bereich für alle Freunde der Musik von Konstantin Wecker. Hinterlasst in diesem Bereich gerne das, was euch auf dem Herzen liegt. Bitte beachtet jedoch, dass wir die Beiträge erst freigeben müssen und sie daher nicht sofort erscheinen. Alle Kommentare, die voll von Beleidigungen und Hass sind werden wir selbstverständlich nicht veröffentlichen.
One of "meine lieben Knaben" (along with Wader and Mey).:) It has been 1.5 years since I've discovered you. Listening, watching, reading, singing along - with a smile or with tears. Even (re-)learning the language. I keep saying I'm not a fan, yet I'm still here.:) You can be sure there's someone thinking warmly of you Down Under. A smile from heart to heart. Gute Besserung! Ich singe, weil tengo vida! 🙂
One of "meine lieben Knaben" (along with Wader and Mey).:) It has been 1.5 years since I've discovered you. Listening, watching, reading, singing along - with a smile or with tears. Even (re-)learning the language. I keep saying I'm not a fan, yet I'm still here.:) You can be sure there's someone thinking warmly of you Down Under. A smile from heart to heart. Gute Besserung! Ich singe, weil tengo vida! :)... Einklappen